Οι ιστορίες των τριών γυναικών που βρίσκονται στο κέντρο της νέας ταινίας του Δημήτρη Αθανίτη, δεν θα μπορούσαν να είναι πιο μακριά από την ευτυχία που υπόσχεται ο τίτλος. Η διαδρομή τους σε μια Αθήνα απρόσωπη, άψυχη, σκληρή, ξεκινά από τη θλίψη για να φτάσει ως τα όρια της τραγωδίας, καταλήγοντας τελικά σε κάτι που μοιάζει με μια αχτίδα ελπίδας. Η Άννα δοκιμάζει να ξορκίσει τη δική της διαλυμένη οικογένεια με ένα γάμο, η Βέρα με αφορμή το θάνατο της μητέρας της ανακαλύπτει την αλήθεια του όχι και τόσο ευτυχισμένου σπιτιού της, η Ιρίνα, από τη Ρωσία, αναγκάζεται να εκδίδεται από τη δική της εγκληματική «οικογένεια». Η τελευταία θα αποτελέσει την αιτία που οι ζωές των τριών γυναικών θα συναντηθούν φευγαλέα σ’ ένα σενάριο που είναι σαφές ότι ενδιαφέρεται πρωτίστως για την ατμόσφαιρα και το ψυχολογικό πορτρέτο των ηρωίδων του. Με ένα δράμα που χαλιναγωγείται σωστά, μια φωτογραφία που βυθίζει τους χαρακτήρες και την πόλη σε ένα μπλε, ψυχρό φως, το φιλμ συλλαμβάνει αφαιρετικά ένα στιγμιότυπο μιας κοινωνίας σε κρίση, ακόμη κι αν κρατώντας αποστάσεις από έναν πιο έντονο ρεαλισμό, δεν καταφέρνει να σε εμπλέξει όσο θα έλπιζες συναισθηματικά.
a Dimitri Athanitis film / BEST DIRECTOR / BEST ACTRESS / BEST CINEMATOGRAPHY MAVERICK MOVIE AWARDS NY / BEST ACTRESS LONDON GFF / 4 GREEK FILM ACADEMY NOMINATIONS: BEST FILM / BEST DIRECTOR / BEST MUSIC / BEST SFX / ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ, μια ταινία του Δημήτρη Αθανίτη / Αλεξάνδρα Αιδίνη, Νικολ. Ντρίζη, Κατερίνα Φωτιάδη, Ερρίκος Λίτσης / Φωτογραφία Γιάννης Φώτου / Μουσική DNA / Art Direction Αση Δημητρουλοπούλου / Σενάριο, Σκηνοθεσία, Παραγωγή Δημήτρης Αθανίτης
Τετάρτη 11 Απριλίου 2012
Athens Voice
Οι ιστορίες των τριών γυναικών που βρίσκονται στο κέντρο της νέας ταινίας του Δημήτρη Αθανίτη, δεν θα μπορούσαν να είναι πιο μακριά από την ευτυχία που υπόσχεται ο τίτλος. Η διαδρομή τους σε μια Αθήνα απρόσωπη, άψυχη, σκληρή, ξεκινά από τη θλίψη για να φτάσει ως τα όρια της τραγωδίας, καταλήγοντας τελικά σε κάτι που μοιάζει με μια αχτίδα ελπίδας. Η Άννα δοκιμάζει να ξορκίσει τη δική της διαλυμένη οικογένεια με ένα γάμο, η Βέρα με αφορμή το θάνατο της μητέρας της ανακαλύπτει την αλήθεια του όχι και τόσο ευτυχισμένου σπιτιού της, η Ιρίνα, από τη Ρωσία, αναγκάζεται να εκδίδεται από τη δική της εγκληματική «οικογένεια». Η τελευταία θα αποτελέσει την αιτία που οι ζωές των τριών γυναικών θα συναντηθούν φευγαλέα σ’ ένα σενάριο που είναι σαφές ότι ενδιαφέρεται πρωτίστως για την ατμόσφαιρα και το ψυχολογικό πορτρέτο των ηρωίδων του. Με ένα δράμα που χαλιναγωγείται σωστά, μια φωτογραφία που βυθίζει τους χαρακτήρες και την πόλη σε ένα μπλε, ψυχρό φως, το φιλμ συλλαμβάνει αφαιρετικά ένα στιγμιότυπο μιας κοινωνίας σε κρίση, ακόμη κι αν κρατώντας αποστάσεις από έναν πιο έντονο ρεαλισμό, δεν καταφέρνει να σε εμπλέξει όσο θα έλπιζες συναισθηματικά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου